Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
05.07.2007 10:39 - МЕНСЪН И СЕКСУАЛНИЯ ЗАРЯД
Автор: soho Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2256 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 05.07.2007 10:44


Преди около два месеца ми препоръчаха новия албум на Мерилин Менсън. Вече бях решила, че на концерт ще ходя. Без да съм му фенка, просто заради изживяването. Има групи и изпълнители, които просто трябва да се видят - като Kraftwerg или Laibach.

Намерих си Eat me, drink me и го заслушах. Отначало не ми хареса, нормално. Едно ми направи впечатление за музиката - идеална за правене на секс. Просто това ми беше първата асоциация, която направих. Почнах да го слушам още и още. Колкото повече го слушах толкова повече ми харесваше. Реших, че задължително и секс трябва да правя на тази музика. И го направих. Няма да изпадам в подробности, но си струваше толкова много, че можех да умра от кеф. Но това за друга тема.

Дойде и деня на концерта. Тълпи от хора, всякакви. Хубаво, че бях посещавала разни събития, та се бях нагледала на фрапиращи в черно облечени хора. Та не ми направиха впечатление. Даже хората, които не бяха в черно бяха по актуални и по изключителни от черно облечените и изрисуваните. Просто защото се открояваха от тълпата.

При мен вълнението беше силно, толкова исках да чуя песните наживо, че нямах търпение. Влезнах на стдиона и ми направи веднага впечатление, че сцената е супер малка, да не говорим, че хич не беше на стадиона, а на пътеката. Все едно няма да пее ММ, а няква малка и неизвестна група или и аз незнам какво. Послушах Type O Negative. Преди това се чудех защо съм си купила техен албум в годините на пубертетската депресия, за който дори неможех да се сетя как звучи. Останових, че си е струвало - изкефиха ме.

Имаше малко почивка, оправяха сцената. Намерихме си място на трибуните. Виждаше се цялата сцена - все пак и шоу ще гледаме.

Чаках го и тръпнех от вълнение. Все едно бях на първа среща с мъж, който желая безумно. От това, където ако те пипне и можеш да умреш. Вече дори неможех да дишам. Незнам от музиката ли му, от него ли (въпреки, че е толкова грозен, че чак се чувствам извратена). Появи се на тревата, краката ми се подкосиха. Това ще да е - дълго таена възбуда.

Започна. Малко странно, пресилено поведение, по скоро заучено. Да не говорим за звука. Особено песните от новия албум - определено ми трябваше време да ги различа, а бяха такива които знаех почти на изуст. Това обаче не ми попречи да гледам с широко отворени очи, а стомаха да ми се свива от удоволствие. Да не говорим за топлината в слабините ми. Някъде четох за някакво момиче - оргазъм на Джордж Майкъл. Незнам как и е било, но аз лично щях да умра. Особено на Sweet dreams. Заредиха се песен след песен. Вече бах сигурна - грозен не грозен, перверзно или не, но ако имах взможност щях да правя секс с него. Където пожелае, колкото пожелае.

Уви, всичко беше кратко. Аз бах изтощена - чакане, емоции, възбуда. Исках да продължа някъде, да пия, да усещам.... Но работен ден, всеки малко или много разочарован.

Доспа ми се. А днес се събудих леко подтисната - мина и замина, остана ми леко горчив привкус.


Тагове:   Менсън,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andreytcho - За какво ти е да правиш секс с Менсън?
05.07.2007 10:44
Само това не разбрах. ... Това че може да прави музика не го прави добър в секса. Ако искаш да се насладиш на него и на секс, викни мен, ще пуснем новия албум и ...........
цитирай
2. soho - Прав си
05.07.2007 21:38
Прав си, но сигурно первезията ме тресе :))))
цитирай
3. veronicka - :)
19.04.2008 20:44
хахахаха! Споделям желанията ти.Аз слушам ММ от много години.Харесвам го много.Ииии...доста често навестява мокрите ми сънища!:D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: soho
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1590824
Постинги: 328
Коментари: 3081
Гласове: 15605