Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
07.12.2007 21:53 - Студентски години... или в навечерието на 8-ми
Автор: soho Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3312 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 07.12.2007 22:41


Студентка съм от 2000 година. Вече 7 години. Да, дълъг период. Малко като вечния студент. Но при мен в тези години се включват две образования, с почти една година пауза преди дипломиране. Ама аз съм на принципа – за никъде не бързам. Ето и нещата, които установих за мен през тези години:

1.       Определно тези години не бяха най-хубавите за мен. Нито видях какво е студентски живот, нито студентски стол, нито студентски купон. Може би защото съм от София и си учех в София. За което малко ме е яд, защото не усетих много неща, за които хората говорят – нито денонощните купони в общежитията, нито мизерията, нито студа.

a.       Това обаче не значи, че не се борех за стипендия

b.      Не значи, че не посещавах Студентски град – направо се сцепвах от обиколки и дискотеки – то не беше Строежа, не беше Джим Бим, не беше едно кадето текилата ти беше по 20ст, т.е. винаги на промоция.

2.       На колеги не случих. Тук специално говоря за първия университет – е то направо да удариш единия, да падне другия. Положението беше мноого повече от трагично. До края почти не си обелвах и дума с тях, освен лекции и протоколи. Все пак имам приятелка от там. Единствената свестна. 

3.       Спасението ми бяха едни момчета от горните курсове (разбира се софиянци – което оправдава липсата на купони по общежитията). С тях бяхме – барабар Петко с мъжете. Постоянно се наливахме с бира в близкото даскало и мнооого се забавлявахме. В какви състояния съм ходила на лекции ... след като се оказа, че механиката я разбирах от раз.. Ама това докато се освестя .. След това никакъв спомен... Луди млади J

4.       На 8-ми декември никога не съм била с колеги – това става дума и за двата университета. Винаги съм била с колеги на моите приятелки. Не знам аз ли не се вписвах в компанията на моите състуденти, те ли не ме харесваха. Ама не се получаваше и това си е.

5.        Един единствен път съм спала в студентски град, а може и два да са – и то защото трябваше да пишем групово някъв проект. Беше си направо тръпка. Като девственица пред нещо ново.

6.       Поне в новия университет случих на яки хора. Ама то и затова се записах – да си разнообразя ежедневието, да се запозная с нови хора и така между другото да изкарам и диплома. Винаги съм смятала, че най-лесното нещо е да се учи. Ако някой ми плащаше за това, т.е. не ми се налагаше да ходя на работа, мога и до професор да стигна.

7.       Правя правописни грешки, защото съм инженер, а не филолог (дори не съм сигурна дали и тази дума написах правилно).

Така че, за мен студентските години са bullshit, а high school rules!

image



Тагове:   навечерието,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anabel4o - :))) Аз пък не съм студент, а утре ще ...
07.12.2007 22:42
:))) Аз пък не съм студент, а утре ще празнувам. И то в Строежа :D Така че след някоя текила може и за тебе да се сетя :)))
цитирай
2. soho - Ооо да, в Строежа няма да сбъркаш - ...
07.12.2007 22:47
Ооо да, в Строежа няма да сбъркаш - там винаги купоните са най-яки, както и напиванията :)))
цитирай
3. анонимен - helena
07.12.2007 22:48
абе за кво са ни тия селски купони с домашна ракия дето ги правеха по стаите. не сме изпуснали , сохо, наваквахме много добре по други партита. иначе и студентството rules не се праи:)))
цитирай
4. soho - Е да има нещо вярно - имам си хубавите ...
07.12.2007 22:51
Е да има нещо вярно - имам си хубавите моменти определно :)))
цитирай
5. akasha85 - :))
08.12.2007 08:12
аз бях стандартна студентка само 1 год. след това започнах да работя в Шумен и много рядко ходех до ВТ. Но пък за тязи една година срещнах най0добрите си приятели, колеги сме и винаги сме били неразделни, дори когато половината заминаха за чужбина. Та с тях ми е много Fun, а странното е, че днес за първи път ще празнувам 8-ми с тях.......досега винаги си стоях в Шумен.........както и да е.Това е др въпрос,пак се отплеснах :))

та мизарията в студентството не е нещо, за което можеш да съжаляваш, но самостоятелният живот през годинките в унито са най-сладкият период, особено ако си соло, т.е. няма рениви половинки, които да сдухват ситуацията.
цитирай
6. doctorhouse - :)))
08.12.2007 18:23
ами доста прилича на моето следване колежке инженер:))) е насладих се и на атмосферата и на общежитията ( мизерия , хлебарки ,безсьнни нощи и кофти ськвартиранти ,но поне всяка година бях с различни такива и не сьжалявам ............относно колегите не си загубила много даже по хубаво ..............А честит празник все пак :)
цитирай
7. fars - е те това не го разбирам
09.12.2007 23:08
аз съм социален звяр, обичам нови хора. не бих учил в родния си град. нова среда е по добре от предвидимост.

извън топика:)

то това техническия университет не е като за хора:)

спомних си едни купони, в които идваха моми от ту ... мъка, досущ като във вицовете.

минаха години, аз се забих с една програмистка от ту. русо, синеоко, хубаво, стройно и умно момиче. като приказка и анти - виц едновременно.

мина време, друга инженерка.

разговор с другар за програмистките и админките - то сега има и гоцки програмистки, ама админките са майка плаче.

съвсем извън топика

ама вие какво правехте за да се борите със славата на ту и жените му?:)
цитирай
8. soho - Аз ТУ не съм го завършила, а друг т...
09.12.2007 23:24
Аз ТУ не съм го завършила, а друг технически университет. А пък по техническите са най-яките мъже :)) Та аз гледах да съм сред тях:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: soho
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1590808
Постинги: 328
Коментари: 3081
Гласове: 15605