Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
08.08.2008 11:06 - Вирус
Автор: soho Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2409 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 08.08.2008 11:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Сега ще ви разкажа една история за дълго ухажване и пълно отдаване на финала:

Плацикам си се аз ден след ден на брега на морето. Гледам си аз в една точка небето. Телефона ми звъни с писък на гларус. Не се различава от истинските гларуси. Следователно рядко бива вдиган.

Цигарка припалвам една след друга (един стек приключих за няма и седмица) и сменям питиетата в реда – кафе, айран, джин с тоник, маргарита – или обратно, или разбъркано, както дойде.

Усещам аз обаче особено присъствие. Едно леко притискане. Напиране за внимание. Но аз, концентрирана в цигарите, напитките, морето, небето и гларусите, не му обръщам внимание. Така ден след ден иска внимание. Един ден е по-настоятелен, друг - направо липсва.

Наблюдаваше ме докато сълзите ми се стичаха при мисълта за прибиране. Бършеше ми ги, повтаряйки колко красиви са очите ми, и кроейки план как няма да ми позволи да плача повече.

Видя ме и гола в нощното море.Толкова му хареса мократа кожа, разпиляната коса, настръхналите гърди, че реши, че това е последния му шанс. Затихна леко на другия ден, за да ме нападне с пълна сила.

И този ден дойде. От сутринта го усещах, плътно до мен. Игнорирах го пак. Нямах нужда и от него. Но той чакаше. Да тръгна на обратно. Където най-много се страхувах. Беше си обещал да ме предпази от сълзите. С доближаването на София той ме загръщаше, целуваше ме, бунтуваше се в мен, искаше да влезне през всеки отвор и пак да излезе. Искаше ме цялата за себе си.

И аз му се отдадох.

Трети ден сме заедно. Мисля само за него. Разгорещява ме, после ме разтърсва. Разкъсва ми дробовете, замайва ми главата. Скоро мисля да се разделя с него. Връзката ни е изтощителна и много гореща. Направо боли.

Може би ще ми липсва.

Въпреки изпепеляващите ни отношения, изпълни едно обещание – аз повече не плаках.

image



Тагове:   вирус,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rotazia - Ех, бе, малката, правиш ги едни т...
08.08.2008 12:13
Ех , бе , малката , правиш ги едни такива...хубави !
цитирай
2. smartfox - ееее,
08.08.2008 12:31
а аз си помислих, че имаш предвид....вятъра :р
цитирай
3. akasha85 - който и да е...
08.08.2008 12:54
винаги оставай усмихната...
както обичам да казвам : Любовта е една и съща, само мъжете се сменят. :)
цитирай
4. cefulesteven - Красиво живееш.
09.08.2008 11:59
Красиво живееш.
цитирай
5. sensi - Смени
10.08.2008 14:50
си писъка на телефона! Красиви похвати имаш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: soho
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1590845
Постинги: 328
Коментари: 3081
Гласове: 15605