Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
18.03.2009 09:37 - What else is there
Автор: soho Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1952 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2009 09:38




Бързам за работа.

Бързам да се прибера.

Бързам да се видя с приятели.

Бързам да вечерям.

Бързам да се изкъпя.

Бързам да си легна.

Ако мога и бързо да се наспя ще е най-добре.

 

Ех, това време не ми стига.

 

Странна съм. Липсват ми моменти, в които съм се чувствала в ада. Моменти, в които не бях себе си, търсех се, плачех, взимах прибързани решения. Моменти, в които живота ми беше на границата...

И все пак, тогава, когато да дишаш и да чувстваш беше нещото, което най-малко исках, живота ми течеше. Случваха се толкова прекрасни неща.

Липсват ми.

Пътуването до Дубровник. Плажът. Малките камъчета. Крепостта в Котор. Басейнът с прозрачен покрив, сауната и парната баня. Сутрините, когато аз сама излизах на вън да пуша, докато всички закусваха.

Сълзите, които пролях от болка в огромното легло в хотела. Ужасът, който изпитвах...

Борбата с вътрешното аз е най-тежка. Така порастваме без време.

 

Сетих се за всичко това, може би заради новия албум на Royksopp. Тяхното особено звучене буди спомени.



Тагове:   спомени,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cccp - Странна си
18.03.2009 11:41
Дано пак се почувстваш в ада, за да си щастлива..
цитирай
2. viki11 - Не съм сигурна, че си странна. Не ...
18.03.2009 15:43
Не съм сигурна ,че си странна.
Не знам защо е така, но и аз съм добре, когато съм зле. Някак този хаос спира да се върти.
Дори в момента. Бидейки инвалид с предизвестена смърт съм много по-доволна , отколкото в задръстванията навън. Например.
Да, по-спокойно е в ада, отколкото в това, което са организирали тук у нас.
Трябва много да се променя.
цитирай
3. nikita6864 - Из"ЛУДИЯТ"
18.03.2009 16:19
"Аз бързам! Бързам! Страшно съм зает!
Плета камшик от слънчеви лъчи -
да шибам гневно този подъл свят..."

Шандор Петьофи
цитирай
4. veronicka - soho,
19.03.2009 03:22
и аз съм така. Това не е странност, а всеизвестният мазохизъм на хората. Защо ли винаги сме тъжни, когато всичко ни е наред? Може би защото, когато се борим, плачем, викаме от болка погълнати от самота и драскаме раздраната си душа върху лист бяла хартия се чувстваме най-живи. На пръв поглед изглежда толкова глупаво, но всъщност е безумно нормално. Това не значи, че когато обичаме, когато сме влюбени и усмихнати и гледаме носталгично към тези моменти не можем да оценим щастието. Напротив! Но на нас ние е заложено да търсим. През целия си живот. Любов, щастие, приятели, работа, апартамент, място за почивка, бар за събота вечер, свободно място, където да си паркираш колата дори... Спрем ли, става лошо. По-добре да живееш и да чувстваш гадните неща, отколкото да бързаш и да не можеш да усетиш нищо.

А сега ще побързам да си легна, че утре пак ще се успя и ще бързам за работа. И ще побързам да не забравя да чувствам моментното щастие.

Целувам те!
цитирай
5. soho - Вероника,
19.03.2009 09:25
Как само ме разбираш. И аз се замислих, че се чувствам щастлива в депресията си, защото тогава единствено виждам смисъла на живота,стремя се към нещо. Иначе е скучно. Но това не ми пречи да оценявам всеки хубав и всеки лош миг.

А, ти, къде се загуби?
цитирай
6. beijaflor - Хм...
19.03.2009 15:36
а къде остана мускулната треска?
цитирай
7. rotazia - Същата
19.03.2009 23:56
Избирам чантата, червилото,
гримът във сиво,
ала утъпкания път към себе си
не мога да сменя.
Опитвам се с душата си
да бъда мила, да съм мека,
да кажа ''чао'' на навиците,
да кривна в някоя пътека...
Но точно в този миг
онази, другата, говори вместо мен,
отвътре, от сърцето,
и слага прътове в нозете ми
и в ярката ми същност...
Избирам дрехата, бельото си
дантелено... така прецизно,
до пастелност... и си оставам
същата .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: soho
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1596264
Постинги: 328
Коментари: 3081
Гласове: 15605