Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
05.10.2007 10:50 - Дамска чанта
Автор: soho Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2596 Коментари: 4 Гласове:
0



Всичко започна от мача вчера. ЦСКА-Тулуза. За него за сега няма да пиша, че още ме боли. Напоследък съм забелязала нещо при мен. Нали знаете приказката – Колкото и да е лошо, завърши ли добре, значи е било добре. При мен е обратното. Колкото и да е било яко, завърши ли зле, цялото е зле. Така не съм писала за рождения ми ден, няма и за мача да пиша. Засега. Но да се върна на това, което исках да напиша. Отивам значи аз на мача. И трябва да мина на проверка при полицайките. Отваря ми първата чантата. Рови, рови и накрая – „Леле много козметика тук.” ?!?! Отивам на втората полицайка. И тя така – рови, рови. Един приятел се провиква – „Ами женска чанта, какво искате?” И тя – „Не просто женска, цял магазин има вътре.”?!?!? Хахаха. Голяма забава. Наистина падам си по малко по – големите чанти, въпреки, че никога не намирам нищо от първия път и всеки път се заричам да си взема малка. Ама като се замисля вътре имам само важни неща. Колкото пъти съм решавала да я пренаредя, все набутвам същото. Буквално го набутвам, защото ми писва да си мисля дали ще ми потрябва или не. Ето го и съдържанието (пък после да ми докажат, че било козметика само или магазин): Портмоне, визитник (и аз не знам за какво ми е, ама за всеки случай), дезодорант (напрегнато става понякога, така че е задължителен), сухи и мокри кърпички (едните за сополи/сълзи, другите за критични ситуации), слънчеви очила, които се заменя с чадър (а понякога и двете са в чантата), хендсфрий (немога без музика като ми се налага да ходя пеша), фотоапарат (винаги има време и за снимки), превръзка (къде ти дамска чанта без превъзка) и презервативи (и те са задължителни за една дамска чанта),и напоследък малко гримове (че много се успивам и нямам време вече в къщи) и тук там по някой хвърчащ лист. И сега – нещо нередно в мойта чанта? Аз не виждам, а вие?


Тагове:   чанта,   Дамска,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. temenuga - Това бе точното описание на...моята чанта;)
05.10.2007 11:01
С тази разлика, че аз не съм стъпвала на мач през живота си, а на стадион съм се подвизавала само на концерт на Слави Трифонов /защото ме пратиха от вестника да го отразявам:)/.
Но за чанатата - да, така си е, подреденият "хаос" там е задължителен, както и всички гореупоменати атрубути /до един!/:)
Много симпатичен пост!:)
цитирай
2. bloghead - За дамската чанта
05.10.2007 11:17
Дамската чанта = малка черна дупка
цитирай
3. soho - Дааа, после се оказа, че май доста ...
07.10.2007 21:20
Дааа, после се оказа, че май доста неша съм забравила да включа :))) Цигари, запалка, някое лекарство за спешни нужди...
цитирай
4. morganamaur - :))))
14.10.2007 18:55
абе няма какво да се лъжем - ДА ЖИВЕЯТ ГОЛЕМИТЕ!!! ДАМСКИ ЧАНТИ!!! :)))) аз лично имам само такива на разположение... просто де да знам...,малките са ми някакви чалгаджийски едни такива... и все едно,че си тръгнала на бал...а и когато навън е мрачно и захладнее... нали ще е по-добре,ако имаш под ръка (т.е. в голямата си чанта) и нещо като пуловерче,туй-онуй... ;))) пък другите моми да зъзнят!!! ххххахах ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: soho
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1595874
Постинги: 328
Коментари: 3081
Гласове: 15605