Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
16.03.2008 21:30 - Размисли в неделя вечер
Автор: soho Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3585 Коментари: 11 Гласове:
0



Чувствам се добре. Даже прекалено добре. Дори не мога с думи да го пресъздам.

Когато съм сама без мъж до мен и когато съм изцяло неподвластна на чувства към някого, се чувствам страхотно. Имам един особен гъдел в стомаха за предстоящите хубави неща. Отново като слушам около мен хората с връзки и ми се повдига. Цялата баналност, цялата досада и целия навик. Точно това искам да избегна в една връзка. Знам разбира се, че е невъзможно. Това погледнато от страна на свободна жена.

В следващия момент когато някой мъж ми спре вниманието, направи ми впечатление и уж започва нещо като връзка, усещам как се превръщам в някаква мърмореща онеправдана лигла. Може би точно така ми избива страха от обвързване. Защото знам, че този мъж няма да оправдае очакванията ми, ама и като един съвършен егоцентрик искам постоянно внимание. И в един момент става мъчение. Защото аз лично не издържам.

Понякога ми е трудно да разбера себе си. Ето по горните размисли дори сама си противореча. Искам или не искам. И всъщност за какво говоря?

Чувствам се добре, защото имам цялата свобода и точно когато трябва ще се случи това, в което вярвам.

Подтискам се само от време на време когато ми се напомни не пряко, че все пак годините минават и (о, правила старомодни) е време за семейство и деца.

Понякога ми е тъпо, че съм най-назад от приятелките ми в това отношение, че те вече създават семейства, а аз още не мога да се спра дори на мъж или мъж да се спре на мен – въпрос на гледна точка. Понякога ми става болно и от укора в очите им. Но сега ми е паднало. И аз понякога се чудя на глупостите, които правя. И затова сега съм в почивка. Е да в почивка от петък... и сигурно до другия петък.

Само не искам едно – да ми се натяква, че годините летят. Аз знам, че за всичко има време. Но понякога да не изоставам се насилвам да имам връзки. А в момента искам да дишам свободно.

image



Тагове:   неделя,   вечер,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Имаш време
16.03.2008 21:36
казвам ти го от личен опитт
цитирай
2. anabel4o - Имаме време, естествено! И на мен ...
16.03.2008 23:35
Имаме време, естествено! И на мен обичат да ми напомнят това... Животът е пред нас. И никой не знае коя е най-истинската истина! Всеки да си следва пътя, без да укорява другия :) Пази свободния си дух, другото само ще дойде
цитирай
3. анонимен - ima edno predavane v koeto kazvat ...
16.03.2008 23:40
ima edno predavane v koeto kazvat "niama vreme", no tova vaji samo kogato naistina osaznava6, 4e barzah za niakade ili ne6to, a az mislia, 4e ima6 cialoto vreme na sveta. iavno priatelkite ti barzat za niakade - da ostareiat po-barzo
цитирай
4. estrella - Така
17.03.2008 07:22
ми харесваш вече. Щом Мадона може да роди на 42, и ние ще можем. Казвам го, за да ти покажа, че време има. Стига с тия стереотипи!
цитирай
5. rotazia - Ти усещаш ли първия тъпчив вкус на ...
17.03.2008 08:31
Ти усещаш ли първия тъпчив вкус на промяната от възрастта ? Много е важно ти как се чувстваш , а хората ще си говорят ...
цитирай
6. анонимен - soho. . . ти си живото олицетворение ...
17.03.2008 11:29
soho ... ти си живото олицетворение на бъдеща стара мома...
цитирай
7. gothic - Живей си живота, както смяташ, че е ...
17.03.2008 12:20
Живей си живота, както смяташ, че е правилно. А околните-нека си говорят....
цитирай
8. stone - вече те виждам с две котки на старини
17.03.2008 13:15
щото за деца и мъж не е останало време от купони, пък и претенциите много високи.

гледайте вие мадона. ми ние мъжете хю хефнър ли да гледаме, дето на 75 години чука русокосите плеймейтки, които може да са му правнучки.
ако тях гледаме, с гледането ще си останем.
цитирай
9. soho - #6 и #8
17.03.2008 13:20
ето от такива коментари съм на това дередже :))) Но вие си спазвайте старомодните правила, живота един път се живее ;)

А и котки не обичам, предпочитам кучета :)
цитирай
10. анонимен -
17.03.2008 13:28
цитирай
11. анонимен - Helena
17.03.2008 15:59
Eeee, soho, shte si pomisliat tvoite chitateli che ebati umrelite i skuchni priatelki imash i samo chakat da dundurkat zashtoto niama kvo drugo da se pravi veche....aaaaaaa take it easy.....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: soho
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1590873
Постинги: 328
Коментари: 3081
Гласове: 15605