Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
18.12.2007 15:42 - Дубровник
Автор: soho Категория: Други   
Прочетен: 6584 Коментари: 13 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

Подготовката:

Маршрута, който избрахме първоначално беше България – Сърбия – Босна и Херцеговина – Дубровник. Един ден преди да тръгнем разбрахме, че се иска виза за Босна. Веднага променихме маршрута. България – Сърбия – Хърватска – и после по крайбрежния път до Дубровник. Заради тази промяна тръгнахме в 12h вечерта. Т.к. пътя се очертаваше 20ч. Ние бяхме с Бус – 7 човека, двама от тях шофьори.

Пътя:

Речено-сторено. Тръгнахме. Доста бързо минахме границата. Пътувахме цяла нощ през Сърбия. Към 5ч влезнахме в Хърватска. Забелязва се как колкото по на Запад отиваш толкова по цивилизовани стават пътищата. А около теб всичко е подредено.

Спряхме да закусим на едно спретнато ресторантче. Голяма красота.

image

Оттам по магистралата се отвори страхотна гледка. Не бях виждала никога толкова красив пейзаж.

image

Само дето ние се скапахме от път. Да не говоря, че единия шофьор леко се унесе по едно време, та аз от този момент не мигнах. И само говорех глупости да го държа буден. Че другите се бяха нокаутирали с едни усикита от границатa :)

image

Там има и много дълги тунели. По 8км. Беше си бая голям шок да минаваш оттам.

image

Преминахме и през Босна и Херцеговина. Много малка част стига до Средиземно море. Но за разлика от мизерията в цялата им страна – морският им курорт беше неописуем.

Престоя:

Привечер стигнахме тоя Дубровник. Минахме по този мост на влизане.

image

Оттам тръгнахме да търсим хотела, където ни бяха нощувките. Всички бяхме се лепнали на прозорците и гледахме нощен Дубровник.

image

Самият хотел не беше нещо особено (което ме навежда на мисълта, че съм е*ати глезлата). Всички с мен бяха не пушачи и аз излизах като прокажена на вън на некви студове да пуша... Да не говорим, че и стаята беше за непушачи и аз по хавлиика тичам до асансьора и пуша. Един път се сблъсках със семейство китайци – доста се смутиха, какво и аз. Грозна работа, ама Българска J))

image

През деня се разхождахме. Само в стария град като цяло. То Дубровник е само това. Т.е. забележителностите му.

image

image

image

image

Да не говорим, че няма нормален плаж. Само някво каменисто брягче. Но аз нали съм си нахална и наджапах в морето. Направо после не си чувстах краката. Няма такъв студ.

image

Решихме да ходим и до град Котор в Черна гора. На митницата щтателна проверка – заради казинатаJ.

Град Котор е един малък рай. Дубровник пасти да яде. Там бях като хипнотизирана. Имаше толкова яки гледки, яхти, заведения. Видях един съвсем друг стил на живот. И съответно ми се прииска J Да имам яхта, гоооляма.

image

image

image

Вечерта ходихме да гледаме Тотнъм и незнам си кой в една английска кръчма по ей тези улички.

image

Там ми беше супер. Почувстах се уютно и си пийнах J Ама скъпотия мамата си джаса...

image

image

Връщането:

След ден два си тръгнахме. На връщане имаше супер як сняг. Аз толкова не бях виждала цяла зима. Действието се развива Март месец. По магистралите максималната скорост беше 40км/ч, защотот на мостовете можеше вятъра да те отвее.

image

След около 20 часа път се прибрахме.

По-късно същия ден аз се изнесох...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viovioi - Красиво е:))
18.12.2007 16:15
Много интересни преживявания и хубави снимки! Поздрави:))Изненада ме хотела и голямата палма отпред?? Мислех че там няма палми???
цитирай
2. andreytcho - :)
18.12.2007 16:21
С един приятел мислим да правим подобно пътуване но на мотори. Готино!
цитирай
3. buboleche - Страхотни снимки!
18.12.2007 16:33
Благодаря ,че разказа..макар и малко постно.:))
Аз като чуя за Дубровник се сещам за филма с Лепа Брена "Хайде да се волимо 2" (не се смей), който е в общи линии мног хубави гледки и сръбско хумор, но аз сръбския хумор си го харесвам.
Поздрави..благородно ти завидях, нищо че пътуването не е от най-кратките, заслужава си. :))
цитирай
4. cefulesteven - Кой ме взе днес на пътешествие:))))
18.12.2007 16:34
Кой ме взе днес на пътешествие:))))
цитирай
5. anothercat - блг.
18.12.2007 16:37
за разходката! :-)
добре се справяш с фотоапарата ;-)
цитирай
6. soho - Благодаря:) Има палми и то на ...
18.12.2007 16:55
Благодаря:)

Има палми и то на много места. Особено по пътя за Котор е пълно :)

Разказах постно, за да не съм отегчителна:)
цитирай
7. buboleche - Досетих се ,но не си отегчителна.
18.12.2007 17:55
Напротив- интересно е. :)
цитирай
8. анонимен - Ма те не искаха визи за оная малката част от Босна до морето.
18.12.2007 22:41
цитирай
9. soho - Пътя от там е транзитен, имаше бая ...
18.12.2007 22:46
Пътя от там е транзитен, имаше бая строги митничари и може би ако се бяхме опитали да се отклоним от пътя сигурно щяха да искат визи.
цитирай
10. venercheto - малеее, мале. . ква красота. . . з...
19.12.2007 02:21
малеее, мале..ква красота...знаех си аз, че тря да се иде там!! блазе ви!! супер... :)
цитирай
11. pripadnal - La Grande finale
19.12.2007 07:24
Снимките са R&B направо, но финала направо убива вожда.
цитирай
12. miroslavavramov - аз съм бил там
19.12.2007 11:24
но като малък.
цитирай
13. akasha85 - много е красиво
22.12.2007 08:19
аз съм изненадана как близки до нас страни могат да са толкова далеко пред нас?????????

красотата им ме навежда на мисълта, че ние след 50 год можем и да ги стигнем, но те след 50г къде ще са...............не ми се милси.................. ?

много е красиво :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: soho
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1596528
Постинги: 328
Коментари: 3081
Гласове: 15605