Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
29.06.2007 16:12 - Израстване на личността
Автор: soho Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2164 Коментари: 2 Гласове:
0



Сблъсквали ли сте се с диагнозата - Паническо растрйство. Рязко подкосяване на краката, завиване на свят и задух. Мисълта, че нещо става с теб и че можеш да умреш ускорява процеса. Става невъзможно да седиш на едно място. Единственото, което можеш да направиш е да избухнеш в плач, чакащ да се срутиш и умреш. Атаките те хващат в моменти на спокойствие, в моменти, в който си щастлив. След преживяната криза отбягваш местата където са те връхлетяли, отбягваш хората, затваряш се в къщи и плачеш как живота ти не си струва и как вече си инвалид. Следва депресията. Бориш се всеки ден с мисълта, че неможеш да се справиш, че това което се случва е прокоба. Идва мисълта да изчезнеш. Да се стопиш. Да няма болка, да няма страх.

Страх от смъртта.

Положението е толкова тежко, че в един момент това от което се страхуваш го желаеш. Само то ще те спаси и само то ще прекрати мъките. И тогава осъзнаваш, че неможе да се страхуваш от нещо което си пожелал. Че неможе да се страхуваш от смъртта.

И започва израстването. Започва излизането от дупката. Няма опасност, няма страх. Ставаш силен, наслаждаваш се на живота. Виждаш го под друг ъгъл. И си щастлив.

Колко малко му трябва на човек. Да се изплаши до смърт, да осъзнае страха си, и да бъде щастлив.

Вървя по улиците спокойна, возя се в кола спокойна, седя си в къщи спокойна. Заболи ли ме нещо, само се усмихвам и го забравям и то минава.

Щастлива съм, че минах през ада, за да открия рая. Щаслива съм, че преживях истинския ужас на паниката, за да израстна като личност и да бъда много по силна от хората незнаещи какво е това.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. virginblack - дам, така е точно така е мамка му, ...
19.02.2008 21:53
дам, така е точно така е мамка му, точно когато най- малко чакаш и когато няма никава резонна причина те стиска. не знам, но аз качвах някакво страхотно кръвно от паниката. гледах хората по телевизията, понеже не можех да седна тук и си мислех "аз никога няма да мога да изляза и да застана на онзи хълм и да ме усещам вятър. няма по-голям ад. на моменти компеех да умра. да не говорим , че около 4 месеца изобщо минаха без сън, само просъница и дори губех равновесие в леглото. никога няма да се върна там. надявам се. казват че не повтаряло, ама все ми е едно наум. все още пресичам сфетофарите на червено, не мога да чакам.
цитирай
2. self - мдааа
03.08.2008 21:36
и аз си имах разни сблъсъци с моите страхове. изсипаха ми се на главата без да ги каня един след друг и най-накрая мислех, че ще полудея. тогава се разделих и с приятелкат си, с която бяхме дълго заедно. беше най-ужасния ми период в живота. и то защото в началото незнаех какво се случва с мен, тотално ми се срина организма и нервите, не мога да спя, не мога да дишам. ужас беше. после се оказа, че не съм единствен и че приятели и роднини са минали през същото. това ме успокои. тресеше ме и една яка хипохондрия тогава. все си мислех, че умирам, ама това е защото съм си страхлив. хехе. Но после осъзнах, че това което се случва с мен е предупреждение от организма ми, че има нужда от промяна, че нещо не вървя добре и вече не се чувствах зле. и така мина време. с месеците се позакрепих. от време на време и сега ми става нещо странно и зле или задъхано, но вече знам какво е и не се плаша толкова. пък и научих едно нещо. всичко минава. и добро и лошо.
хайде поздрави Soho.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: soho
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1596694
Постинги: 328
Коментари: 3081
Гласове: 15605