Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
09.07.2007 17:14 - ЧЕРВИЛО - part I (Deep Dish)
Автор: soho Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1783 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.10.2007 15:08


Не бях ходила никога в Червило. Голямо вълнение - да видя аз за какво става дума в най-лъскавия клуб в София.

Приготовления - дрехи, гримове, алкохол. Фейс контрол няма как да ме спре, хората с които бях са редовни посетители там. 

Влизам в лятната градина. Голяма какафония - хора, охрани и пред мен изкачат промоутърки, които ме окичват с хавайски гердан и ми дават студен чай. Ок, продължавам навътре. Вълнувам се много. Аз съм си такава. Вълнуват ме простите неща - било то дори отиване в заведение. Влезнах в голямата зала. Застанахме зад DJ пулта. Продължихме да пием. Решиха да ми покажат малката зала, както и градината. Разгледах. Интересно. Представих си какво ли става нощем там.

Излезна първо френски DJ. Музиката горе долу. Леко циклеж. Всички чакаха да дойде единия DJ от Deep Dish. Започна да се пълни. Интересни хора имаше на дансинга. Сложили слънчевите очила, вдигнали ръцете. С лица обърнати към пулта.

Реших да посетя и тоалетните. Парад на суетата. То не бяха дрехи, не бяха прически, не бяха гримове. Да не говорим и за парадирането с това, какво точно се прави зад вратите на тоалетната. Както и да е, дошли са нека се покажат.

Излезна и Deep Dish. Беше 3:30. Явно партитата там започват по това време.

image

Всички очаквахме музиката, за която бяхме дошли. Но цикъла си е цикъл. Нямаше ги яките парчета. Един семпъл и това е. Не че хората не бяха в екстаз, кои със съзнание и кои без. И аз танцувах. Уморих се доста, напих се доста. 

Стана светло навън. Напоследък все така ми се случва - да посрещам изгрева. Очакваше ме ден изпълнен с главоболие, но не съжалявам. Пак ще отида там, но този път без гостуващ DJ. Искам да чуя и нашите. Били по яки. Надявам се хората и те да са по яки.... Но казват, че с годините това място се е развалило. Вече е място където хората ходят да пият, друсат и правят секс. Там всеки ходи да забрави себе си, да се слее с някой без да знае името му дори. Пък утре - утре може да се скрием зад очилата, да седнем някъде, да изпием едно фрапе и да обсъдим вечерта. 


Тагове:   червило,   Deep,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: soho
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1596665
Постинги: 328
Коментари: 3081
Гласове: 15605