Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
04.09.2007 09:38 - Хубаво начало
Автор: soho Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3796 Коментари: 6 Гласове:
0



Нещо напоследък не сънувам хубави неща. Ако трябва да вярвам на съновниците - направо ужас - вкъщи под ключ. Тази нощ сънувах бели рокли и стълби. Направо тичах надолу. 

И така седях и си мислех на спирката за тези сънища, и защо ги сънувам. Трябва ли да им вярвам или не? Ами хората, които не си спомнят какво са сънували не се ръководят от това, ами си живеят живота и не им дреме.

И така докато си чакам рейса, закъсняваща за работа, усетих нещо мекичко и влажно отзад по пръсеца на крака ми. Обръщам се и гледам - едно сладичко кученце. Погледна ме нагоре и отново ме близна по крака. Просто ей така. Стана ми толкова мило. Направо имах чувство, че ще прелея от обич в тоя момент. Порадвах му се малко и то си тръгна. 

И изведнъж реших, че какво по - хубаво начало от нещо толкова мило и невинно. Замислих се, че все пак трябва да оценяваме и малките неща, а не толкова да мислим какво и защо става. Трябва да се наслаждаваме на всеки един миг, който имаме без да мислим за момента след това.



Тагове:   начало,


Гласувай:
0



1. temenuga - Да, знаците по пътя ни са такива, каквито ние искаме да ги видим:)
05.09.2007 10:30
Т.е., ако ги изтълкуваме като позитивни, то те ще ни донесат благи неща, и обратно:)
Така че - сънувай наяве, изграждай една красива реалност, а наистина съумявай да хванеш Мига.
цитирай
2. zari - Бъдете спокойна!
07.09.2007 15:15
Нищо лошо няма в това да сънувате! Не обръщайте внимание и бъдете оптимистичен човек! Пазете си от суеверия, врачувания, предсказания, зодии и пр! Стойте настрана от тях!
цитирай
3. cecka1504 - А, и аз сънувах разни неща, но като ги ...
07.09.2007 15:46
А, и аз сънувах разни неща, но като ги написах в постинг и народът се учуди :-)))
цитирай
4. soho - zora1
07.09.2007 19:30
За сънищата - аз също съм на мнение, че не става обратното на това,което сънуваш. Много от сънищата са ми отговор на нещата от живота ми, други са продължение на нещо, което ми се е случило. Сънищата са всъщност преработка на информацията от мозъка през нощта. Истина е обаче, че има хора които не ги помнят, и може би с това се чувстват по добре.

За негативните мисли - за тях мога много мног да говоря. Истината е, че още се уча да не им се подавам. Мисля, че напредвам. Но има още много да се старая. Каквото и да ти кажа, ще е лесно. Прилагането обаче е трудно. Защото силата на мисълта е най-силното нещо, което може да промени живота ти (извини ме ако се повтарям). Целта е, когато такава мисъл се появи да се сещаш за моментите, в които я е нямало, и да се супокояваш, че това е просто временно!
цитирай
5. ren - ----------
07.09.2007 20:45
дупи спало - сън брало:Ь
цитирай
6. martiniki - :)
09.09.2007 14:10
абсолютно - сънувам постоянно, а не помня почти нищо...така че - добри мисли в главата - добри случки в деня ти;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: soho
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1596627
Постинги: 328
Коментари: 3081
Гласове: 15605